- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Geart
Vad är ditt discord namn? geart0698
Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Björn Karlsson och är född 2003, alltså är han 21 år gammal. Björns uppväxt är bland sina föräldrar och han har ej några syskon. Björn flyttade till en annan stad från sina föräldrar eftersom han ville ha ett roligt samt bra liv genom att jobba osv. Björns största intressen är bilar! Han har alltid varit intresserad utav bilar sedan han var ett litet barn, och han vill gärna också jobba med bilar till exempel laga eller sälja bilar och han är väldig effektiv med det eftersom han är bra på bilar! Han kollade alltid på bilar och om hur de fungerar, och därför vill han jobba med det! Hans känner att han vill göra ett roligt liv med vänner och skaffa ett roligt dröm jobb vilket är bilar! Han vill tjäna pengar till att köpa nya och snabba bilar. Björn är väldigt omtänksam, snäll även tacksam. Han vill hitta nya vänner och ha det roligt tillsammans och tjäna pengar så en dag han kan kunna åka till sina föräldrar och visa hur hårt han har jobbat för att förtjäna detta och göra de stolta!
Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att jobba och vara snäll mot allt och alla! Hjälpa om någon behöver hjälp till exempel. Jag är väldigt aktiv och när väl jag är aktiv så spelar jag ganska länge, har lätt till att skapa vänner!
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara fokusera på makt och pengar och istället ha kul med alla som är med i scenariot, inte bara för man själv vill det.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst! Rdm= Man får inte döda personer utan andledning! fear rp= om någon kidnappar dig så ska du leka rädd.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört hos vänner innan och vet hur man spelar.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Fick ansöka av LIMPIS även om mitt dc konto är 3 månader gammalt eftersom jag glömde e-posten på mitt gammla så fick göra ny ovh LIMPIS lät mig ansöka, Så fråga han om ni inte tror mig!