Accepterad Bjögga | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjögga

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Bjögga#9314

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hampe Pärson och han är född år 2000. Han har fastnat för jobbet som bilmekaniker. det var för att han har lämnat in bilen många gånger och efter det så har han fastnat för bilmekaniker och han har även försökt mecka lite själv men han fattade det direkt att han behöver utbildning. Men hans syster dog för några år sedan i en trafikolycka. efter det blev Hampe sugen på att bli sjukvårdare så att han kan veta vad han ska göra nästa gång han ser en trafik olycka. men Hampe skulle bara bli både bilmekaniker och sjukvårdare så han håller på att plugga till det nu. men Hampe hade ett bra liv tills året 2010 när hans syster dog. han hade svårt att släppa och var inte sig själv på 5 år men efter 5 år hade han tagit in att min syster är död jag kan inte göra något åt saken. Men 14 år senare efter att hans syster dog så tänkte han jag måst göra något av mitt liv så nu håller han på att plugga. Men för att prata lite mer om Hampes liv så kan vi börja ifrån början. Han växte upp med sin mamma och pappa och hans syster i en l stor stad som heter Göteborg. Hans föräldrar jobbar med att köra taxi och dom träffades för första gången på en taxi firma som precis hade ny öppnat. sen efter 5 år så gifte dom sig och skaffade 2 barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en seriös RP och även en roligt RP men allt ska vara seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? gillar att hjälpa andra och se dom växa man få mycket ut av dom sen. igen gäld sen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat mycket roll spel genom åren och kan alla regler som krävs för att spela rollspel. är en erfaren rollspelare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill förmodligen bli Staff eller server vakt senare och kunna göra ett bra rollspel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka