Nekad BJÖRN2000 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BJÖRN2000

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Björn

Vad är ditt discord namn? BJÖRN#4853

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. om min karaktär är att han heter Urban Bullpäck och är född 1990.Kortfattat så dog hans pappa i krig när han var liten och efter en dag så kom en soldat hem till Urban och nas mammas hus.Soldaten berättade att Urbans pappa hade gått bort i kriget.Urban och hans mamma blev så otroligt ledsna och chokade så det var inte sant.Men efter en väldigt lång paus ifrån allt bestämmde sig Urban för att ta tag i sitt liv och söka efter ett riktigt bra jobb då han var väldigt duktig i skolan. Men det gick inte så bra för han fick sparken på grund av sina kollegor som slog och retade Urban väldigt ofta men så en dag fick <urban nog och slog tillbaka på dom så hårt så den dagen fick Urban sparken. samma kväll så gick urban och hans mamma ut på en promenad men mamman går hem lite tidigare och sen när urban kommer hem så är Urbans mamma död. Så Urban bestämmer sig för att bli kriminell nu istället för att satsa på ett jobb. Som tur var så lärde Urban sig hur man skulle hantera ett vapen på ett riktigt bra sött innan han dog så Urban har även en hel del erfarenheter när det gäller vapen och det var just därför urban ville gå ut i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att kunna bidra med en bra och social RP till servern och även att använda emotes som till exempel stå med ett papper och penna ifall jag tar emot en beställning OSV och försöka sprida vidare den RPn. Jag kommer att bjuda på mig själv och vara trevlig emot alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att om man till exempel ska göra ett scenario med ett bankrån så ska det vara så roligt som möjligt för båda parterna som är med så att det inte bara blir roligt för en själv utan så att det blir roligt för alla.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka