Nekad BJÖRKENRIKTIGA | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BJÖRKENRIKTIGA

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Björkqvist

Vad är ditt discord namn? bl4z3d

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Raji Raji och väldigt rolig smart och snäll person men har hamnat fel i livet. Allting började när han kom till sverige för år 2013. Raji var 13 när han kom till Sverige och flyttade hit med storebror och mamma. Raji började på en skola strax där efter och hans mamma märkte skillnad snabbt han blev uppkäftig och började svära vid tidig ålder och hade ingen respekt. Bara några år senare märkte hon att han fick kontanter som hon inte visste att han hade och det var stora summor. Sen blev det bara värre och värre. En dag skulle hon städa hans rum när hon hittar en kniv och droger. När hon konfronterar Raji om det blir han bara sur, skriker, tar grejerna, smäller igen dörren, och går. Just nu har dem inte så bra kontakt men det ända Raji tänker på är att tjäna mer pengar än han någonsin har sett.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra RP och vara så realistisk som möjligt med mitt rpande. Och utgå ifrån suntförnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man gör ett rån så ska jag inte bara ta pengarna och sticka utan polisen ska också kunna vinna på rånet igenom att gripa mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vänta 12 timmar innan man kan spela på samma karaktär ifall karaktären skulle dö. Man får inte dupa det innebär att man använder en bugg för att skapa eller dubbla ett föremål.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat rätt så mycket fivem men har tagit en paus ifrån det. Men fivem är det ända rollspelet jag har spelat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har fått tillåtelse av R4inbowtail att använda samma text som jag använde på min förra ansökan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Under interjvun kunde inte hen reglerna så bra.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka