Nekad BJÖRKEN | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BJÖRKEN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198925920145/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie björk

Vad är ditt discord namn? dante 6353

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sigurd Brunholm och han har en vanlig bakgrund men en familj som bestod utan mamma pappa så att Sigurd var ensambarn. Sigurd är 20 år gammal och han är intresserad av bilar och motorer och av att upptäcka världen. Han är som en normal 20 åring kan man säga han är inte den högljuddaste men inte den tystaste och han sköter sig men han kan även göra duma saker ibland också. Så att han håller sig inte helt till polisreglerna till 100% hela tiden men det varierar. Sigurd visar inte speciellt mycket han är känslokall

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att unive är en extremt bra och välgjord server och spelarna på den är trevliga och jag gillar unive något enormt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har spelat på unive och allt är så välgjort och bra och trevliga spelare och jag har bara hört bra rykten om unive.

Hur hittade du Unive? jag har fått upp eran server på sociala medier och jag har hört folk som pratat om unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul som möjligt och att sköta sig och hålla sig till serverns regler.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få bra jobb och bra med pengar, och bilar som man kan pimpa iordning så att dom blir fina.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är bara unive som jag spelar på för att det är den bästa servern.

Tillbaka