Accepterad bizzy21 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bizzy21

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Algot

Vad är ditt discord namn? Bɪᴢᴢʏ#6780

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet på Amir Mohamed och är 9 år gammal. Jag föddes i Afrika och bor just nu i Sverige. När Amir var vid 5 års åldern så hände en sak, hans mamma dog utav en besvär som går under namnet på cancer. Några år senare dog hans pappa med, han dog genom en bilolycka. En vecka innan hans pappas begravning, fick han nya föräldrar som verkligen tar hand om honom och dessutom har koll på honom varje dag. Första dagen när Amir började i en skola hade han det väldigt tufft. Problemet var ju på grund av hans tankesätt om hans föräldras dödandet. Efter några år i skolan träffade Amir en tjej som heter Sara. Amir var döds kär i henne och så var däremot Sara också det. De hade plan om att gifta sig unga, men de tänkte på konsekvenserna som skulle hända, så det de gjorde var att bo tillsammans i samma lägenhet med Amirs föräldrar och leva lyckligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag själv har varierande erfarenheter inom roleplay, det vi vill säga att jag kan mycket om sånt. För mig så har jag väldigt stort intresse för olika yrken, att man till exempel jobbar som mekonom, polis, ambulans osv. varför det? Jo, det är för att ju mer jag arbetar i olika yrke så kan du själv förstå hur du ska bete dig, hur du ska gå till vägar såsom till exempel att man har en skicklig kommunikation och dessutom respekt mot andra i arbetsmiljön. Så fort jag jag blir godkänd tänker jag söka till ett jobb och kunna satsa på att tjäna in mina inkomsten, men jag tänker inte bara hjälpa mig sjäkv, tänker såklart hjälpa andra i omgivningen, för att kunna själv känna att jag är både omtänksam samt kärleksfull person mot andra i omgivningen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? första gången så såg jag servern på youtube och sedan så gick jag in på servern

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka