Nekad bizzy123 | Medlem ansökning [Fadi151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bizzy123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albert

Vad är ditt discord namn? Bɪᴢᴢʏ#6780

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär går under namnet
lars andersson och är 25 år när Lars var barn så flyttade han ifrån sitt hemland polen till sverige när han kom till sverige så kunde han inte språket så bra så han hade svårt i skolan och satt alltid på sin fritid och övade sin svenska så att han skulle ha det bättre i skolan när lars var 15 år så kunde han ren svenska och började i fotbolls gymnasiet då han var jätte duktig på fotboll och då gick han i fotbolls gymasiet och började bli riktigt bra på att spela fotboll och nu idag så har han fortfarande intresse för fotboll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett bra community och med bra rp och social rp och inte bara gå för vinst i scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att i te.x en skottlossning så spelar man för att alla ska ha roligt i scenariot och inte bara spela för att vinna i slutändan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja te.x rdm random death match att man dödar någon utan en gilltig anledning och vdm att man använder sitt fordon som vapen i ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är bra på att använda /me och /sme som jag använder väldigt mycket samt som jag också är riktigt bra på och så kan det hända att jag använder emotes som passar in i vissa tilfällen. Jag har också kört på massa olika servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad, Hittar inte hans discord tagg + utveckla "Exemplaren på grundreglerna och motpartens vinst i scenaro" Ansök igen om 24h

Tillbaka