Inaktuell bizzy | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bizzy

Icke Medlem
Meddelanden
238
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Ditt discordnamn: bizzy#2138

Ange ditt födelsedatum 1 April 2007

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff eftersom att jag vill prova något nytt jag har varit servervakt innan och jag tyckte att det var kul att kunna hjälpa till på servern och hjälpa folk som är nya till servern men nu vill jag bli helper för att kunna hjälpa folk på servern och kunna hjälpa folk som behöver hjälp med t.ex skin och spawna död men jag vill också vara helper för att jag vill kunna specca men det som jag helst vill lyckas att göra är att göra mitt bästa för att utveckla rp nivån och bidra till ett bra communtiy och försöka hjälpa alla att utveckla sin rp som är nya till servern vill även kunna hjälpa med mycket större frågor samt mycket större ärenden som support ärenden där de kan uppstått regelbrott på spelare och kunna hjälpa dom med vad dom kunde gjort annorlunda. och detta är varför jag vill jobba inom rp och support

support ansvarig
jag kommer sitta väldigt mycket i support och jag kommer dra in alla som behöver hjälp och sitter i support och jag kommer hjälpa dom med det dom behöver hjälp med,

RP Ansvarig
jag vill vara rp ansvarig för att jag vet mycket kring rp och vad som händer på servern och jag kommer åka runt i noclip och specca allt som händer och hålla koll så att folk inte håller på att första rp för då kommer jag kick eller banna dom och som rp ansvarig kommer jag hålla koll på /report och help förfrågningar och hjälpa folk som behöver hjälp med det

kriminell ansvarig
som kriminell ansvarig hade jag speccat många scenarion och kollat så att allt går rätt till och jag skulle hjälpt till med att kolla tillstånd för olika scenrion och hjälpa folk i krim-support eller om dom har några andra frågor och jag kommer också finnas där för att hjälpa till med att stå i noclip vid till exempel bankrån om dom behöver att ett par crossar inte ska despawna eller liknande

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 5 timmar varje dag

Måndag 17:00 till 23:00
tisdag 17:00 till 23:00
onsdag17:00 till 23:00
tosdag 17:00 till 23:00
fredag 17:00 till 03.00

helger kommer jag vara aktiv hela tiden samma sak om det är lov eller annat

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har lite erfarenhet om att vara staff jag kan många commands

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag kan jobba inom allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka