Accepterad bizzy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bizzy

Icke Medlem
Meddelanden
238
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Ditt discordnamn: bizzy#2138

Ange ditt födelsedatum 1 April 2007

Varför ska just du bli staff? för att jag vet hur man hanterar helper rollen och jag är just nu MA men hade gärna velat bli helper, jag vill få bort alla problem spelar och lallare som inte har något här och göra och jag kommer göra allt för att få så bra rp som möjligt på servern och hjälpa sånna som är nya till servern att få så bra rp som möjligt jag kommer vara väldigt aktiv i support och specca väldigt mycket och dessutom väldigt aktiv på forumet och jag kommer göra så att det blir bra rp får alla på servern jag är också väldigt bra på att ta kritik och jag lyssnar alltid på vad folk säger i support och försöker alltid förstå doms vinkel av scenariot hur dom såg på det hela samt att jag har rpat ett bra tag och kan förstå allas vinklar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 17-22 på vanliga dagar sedan under helger kommar jag vara inne från 12-01 ungefär om jag inte är på gymmet eller något annat

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 år till och från

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag är just nu ma som sagt och jag har koll på många kommands men jag har dock aldrig varit helper innan men vill gärna bli det

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej hade kunnat göra alla men är mest interesserad av rp,support eller donation

++rep gjort väldigt bra jobb som MA så tycker han är värd en chans i staff teamet

+rep en bra ansökan, tycker han förtjänar en chans i staff teamet :)

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka