Accepterad BizQ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BizQ

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn?
bizq

Vad är ditt födelsedatum?
1 Januari 1996

Berätta om din karaktär.
Torbjörn Viking, en snut i 40-årsåldern med många år bakom sig inom polisen.

Han är lugn och stabil men tar ingen skit.
I tjänst så har han stor erfarenhet av juridik, där han genom utredningsavdelningen lett åtal från första larm, eftersök, gripande, förundersökning, förhör hela vägen till fällande dom i rättegång.

Genomgått flertalet utbildningar inom polisen, t.ex. inom civilenheten, vapenlicenser, utredningsavdelningen med mera.
Trots sin långa tid inom polisen så föredrar Torbjörn att tjänstgöra i yttre tjänst, inom ingripandeverksamheten och som hederlig trafikpolis.
Något Torbjörn tror stark på, är att gemensam respekt funkar även med dom tuffaste gangstrarna, där ord kan lösa dom allra flesta konflikterna.

När han inte är i tjänst som polis så är han på gymmet, övar upp konditionen för att fånga tjyvarna. Förutom gymmet så spenderar
Torbjörn mycket tid med frugan, åker ibland på thailandsresa där familjen har en liten villa. Torbjörn har även ett bilintresse, tycker om att köra bil, skruva lite.
Blir en hel del slötittande på TV, där ser han mycket på frugans favoriter som Robinson, på spåret och liknande dravel.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Eftersom jag har hängt med på Unive ett bra tag, så har jag koll på hur allt funkar, regler och sånt.
Jag försöker alltid göra mitt bästa, hålla en så hög nivå som möjligt, och uppmuntrar andra att också göra det.
För mig handlar det inte bara om att vara med i Unive, det handlar om att vara en bra medlem, som stöttar andra för att få den bästa RPn vi kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man fokuserar mer på att ha roligt och på att skapa ett intressant scenario, istället för att göra allt man kan för att "vinna" scenariot. Även om det inte alltid leder till att man "vinner" scenariot, så är det oftast roligare i slutändan för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?
Ja. För att ge ett exempel på en regel jag tycker är ganska viktig för att kunna ha ordentlig RP är "Copbait", det innebär att man inte ska få polisens uppmärksamhet genom att t.ex. göra en burnout brevid ett trafikstopp, köra på bakhjulet på en motorcykel och peka finger till polisen. Combat logg är en annan regel som är riktigt viktig och den är ganska självförklarlig, du loggar inte ut för att skippa ett scenario, oavsett om du är död, gripen eller om du som polis har gripit någon och bara lämnar denna i cellen och loggar ut.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, som sagt innan har jag spelat på Unive ett bra tag till och från. Nu har jag varit frånvarande i ett par månader och i samband med det tappade jag mitt medlemskap. Som man kan se här på forumet så gick jag med 23e augusti 2020 och har funnits här sedan dess med tusentals loggade timmar på FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Missade testperioden pga. arbete på annan ort. Hemma igen :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka