Accepterad BizQ | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BizQ

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? bizq

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1996

Berätta om din karaktär.
Torbjörn Viking, en snut i 40-årsåldern med många år bakom sig inom polisen.

Han är lugn och stabil men tar ingen skit.
I tjänst så har han stor erfarenhet av juridik, där han genom utredningsavdelningen lett åtal från första larm, eftersök, gripande, förundersökning, förhör hela vägen till fällande dom i rättegång.

Genomgått flertalet utbildningar inom polisen, t.ex. inom civilenheten, vapenlicenser, utredningsavdelningen med mera.
Trots sin långa tid inom polisen så föredrar Torbjörn att tjänstgöra i yttre tjänst, inom ingripandeverksamheten och som hederlig trafikpolis.
Något Torbjörn tror stark på, är att gemensam respekt funkar även med dom tuffaste gangstrarna, där ord kan lösa dom allra flesta konflikterna.

När han inte är i tjänst som polis så är han på gymmet, övar upp konditionen för att fånga tjyvarna. Förutom gymmet så spenderar
Torbjörn mycket tid med frugan, åker ibland på thailandsresa där familjen har en liten villa. Torbjörn har även ett bilintresse, tycker om att köra bil, skruva lite.
Blir en hel del slötittande på TV, där ser han mycket på frugans favoriter som Robinson, på spåret och liknande dravel.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Eftersom jag har hängt med på Unive ett bra tag, så har jag koll på hur allt funkar, regler och sånt.
Jag försöker alltid göra mitt bästa, hålla en så hög nivå som möjligt, och uppmuntrar andra att också göra det.
För mig handlar det inte bara om att vara med i Unive, det handlar om att vara en bra medlem, som stöttar andra för att få den bästa RPn vi kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man fokuserar mer på att ha roligt och på att skapa ett intressant scenario, istället för att göra allt man kan för att "vinna" scenariot. Även om det inte alltid leder till att man "vinner" scenariot, så är det oftast roligare i slutändan för alla.

Hur hittade du Unive?
et var i augusti 2020, då det hette multistaden. Kom upp längst upp när man sökte på Svensk RP. Varit kvar här sen dess.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka