Nekad bizq | Chef-jobb ansökan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BizQ

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL?

Hur gammal är du? 24

Hur många timmar har du på Fivem? 68
(~150 på RAGEMP)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Mekonomen för att jag tror att det går att sköta businessen mycket bättre än vad tidigare gjorts. Jag vill vara en aktiv chef som verkligen hjälper nya arbetare att komma in i sin roll och att kunderna alltid ska vara nöjd med att dom valde Mekonomen. Mitt mål är att mekonomen ska bestå av dom trevligaste medarbetarna på servern, och det ska göras genom noggrant utval av medarbetare. Jag tror att ett bra jobb utförs av personer som har ett mål att se fram emot inom företaget, och detta kommer självklart bestå utav rättvis lön. Det jag saknat av tidigare chefer är närvaro på företaget. Ibland när jag jobbade på mekonomen visste folk inte ens vem chefen var, det vill jag ändra på. Jag vill vara den som utbildar nya medarbetare och ser till att dom är trevlig mot kunder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat flertal veckor på meknomen, klarat mig igenom många chefer som kommit och gått. Alltid blivit befodrad och uppsedd till av nya anställda och omtyckt av kunder.

Berskiv din karaktär? Social, trevlig och rättvis. Behandlar andra som han vill bli behandlad själv.

Hur ofta kommer du vara inne? Runt 6 timmar om dagen, mer på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Jajamensan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka