Accepterad bizq | Chef-jobb ansökan [Dipppen & Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BizQ

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL?

Hur gammal är du? 24

Hur många timmar har du på Fivem? 121 (+200 RAGEMP)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Mekonomen då jag tror att jag har det som krävs, vilket är bra kundkontakt och lagom bilkunskap. Jag har arbetat på mekonomen länge och har knytit band med många kunder, jag är väl igenkänd bland mekonomens stammisar och är känd för att alltid vara trevlig. Jag tror det behövs en chef som har erfarenhet av yrket men också som tar rollen på allvar, ser till att nya anställda är helt säkra på vad dom gör och främst av allt att kunderna åker iväg i hela bilar och ett leende på läpparna. Det har varit problem på Mekonomen med dåligt med pengar i kassan. Detta löses enkelt av en engagerad chef som sätter rättvisa löner till hårt arbetande anställda och avskedar slackers som bara plockar lön. Då jag arbetat mycket hos Mekonomen har jag lärt upp många provanställda, sett till att de har rätt kläder, tillgång till tjänstefordon och även utbildat dessa till att bli riktigt bra mekaniker.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat sammanlagt 3-4 veckor på mekonomen, 4+ timmar om dagen. Har överlevt över 8 chefer, och även blivit återanställd flera gånger då vissa chefer rensat företaget och gett sparken till alla. Just nu är jag biträdande chef över mekonomen.

Berskiv din karaktär? Jan-Erik Von Wunderschnaus.

Välkänd för sin krokiga och långa näsa, sitt krulliga hår och biltemakörv-keps.
Norrländs-ish, jävligt duktig mekaniker.
Rättvis, behandlar andra som han vill bli behandlad själv.
Laglydig, kör lite för fort ibland men full kontroll på bilen efter tusentals timmar bakom ratten.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4 timmar om dagen, på helger eller om jag annars råkar vara ledig så mycket mer än så.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? jajamensan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka