Nekad bitc0ins | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bitc0ins

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nordqvist

Vad är ditt discord namn? C4#2098

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexis Matus och är född år 2000 i Stockholm. När han var 14 flyttade han till Unive. Alexis var uppvuxen i en fattig familj och tog många fel vägar i livet. Hans föräldrar hade inte råd med hyran i Stockholm och därför flyttade dom till Unive, Alexis var inte glad över flytten, han grät hela bilresan mot Unive i deras skruttiga gamla Volvo 942 som Alexis senare tog över. Alexis lämnade allt bakom sig i Stockholm alla hans vänner, släkt och hans tjej. Alexis familj hade inga mobiltelefoner så han kunde inte ha så bra kontakt med sina vänner, släkt, och tjej. Av allt Alexis lämnade bakom sig blev han rätt deprimerad och ledsen, Alexis spenderade mesta tiden i sitt rum gråtandes som ung. När Alexis blev 18 fick han som sagt deras Volvo 942 och där började hans intresse för bilar. Alexis drömde som ung att en gång i tiden kunna äga en BMW M4. Alexis började jobba på Postnord i hopp om att tjäna i hopp tillräckligt med pengar till sin drömbil. 1 år senare hade Alexis tjänat ihop tillräckligt med pengar till sin m4 och fick sin drömbil. Alexis var nu väldigt lycklig, allt förflutna och sitt tidigare liv i misär och fattigdom hade han nu lämnat bakom sig. Alexis lever nu ett mycket lyckligt liv med sin BMW M4 men även sin nya kärlek "Marinella Di Giocamo".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Kommer Bidra Med högt RP.Jag Kommer Vara Seriös och inte lalla. Då jag gillar seriöst RP Vilket Jag Kommer. Jag kommer även medföra mycket till unive som bra rp, roligt rp, och megen rp, och respekrtera alla, kanske streama när jag spelar på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man ska inte fokusera på att vinna men man ska fokusera på att ha kul och se till så andra parten också har kul. Det är t.ex ett bankrån och rånarna gör det bara för att få pengar och att vinna det är inte att spela för motpartens vinst men om dom skulle göra ett bankrån för det skulle vara kul och att göra det roligt för både parter och att inte bry sig om dom vann eller förlora scenariot. Det skulle vara att dom spelar för motpartens vinst.

Hur hittade du Unive? Jag hade många vänner som sa att det var en jätte bra server och jag testade den och jag tyckde om rollspel nivån på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka