Nekad bitc0ins | Medlem ansökning [Drydiman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bitc0ins

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nordqvist

Vad är ditt discord namn? C4#2098

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2009

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Thomas Nordqvist Och är Född i Huvudstaden Stockholm Med Han var 11 Var dem tvungen att flytta till Unive. Han Var Ganska fattig han tog fel Vägar Han Kände säg alltid lite utanför Han hade inte så många Vänner I Unive. Sen så har han bott ute på gatan Äta Matt från en Soptunna Men Sen så bodde han i hans Bill En Ford Raptor Fast Bara En dag efter Så blev den snodd På Mekonomen Efter det har allting Gåt neråt och neråt. Både hans Mamma Och Pappa Gick bort så har han behövt att låna pengar av banken han ligger i stor skuld Han är ganska blyg han har få vänner men Dem har flyttat
Han älskar Fotboll basket Handboll Och brännboll Men han har massa böter av Securitas Han har slagit folk och Folk som är I Tjänst Han har haft det jätte svårt och blivit på hoppade själv av maskerade Personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med social och rolig rp. Rolig rp för mig är riktigt bra och jag älskar att skapa roliga scenario för båda parter och alla på servern. Jag kommer alltid att hålla mig till reglerna och inte göra regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att i scenarion så ska alltid båda parterna av ett scenario ha det roligt. Till exempel i en kidnappning så ska man se till att den som man kidnappar också har det roligt. Detta är något som jag strävar efter att följa då jag alltid vill ordna upp roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag hade många vänner som sa att det var en jätte bra server och jag testade den och jag tyckde om rollspel nivån på servern.

Tillbaka