Nekad bit86 | Åtgärd Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bit86

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 679034301358014694
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var så här, Jag och några polare rpade ingame inget myckte hände förutom att en kvart tidigare så hade jag fått åtgärda på en sak jag gjorde fel över kan förklara vad som hände. Vi hade 2 bilar efter vi visste verkligen att de var folk vi hade krig emot men iallafall så började jag med att hoppa ut, INTE skjuta huvud jag gick för däck för att kunna skapa ett scenario om han skulle krocka men sen så tappar ena bilen oss och då är vi på ena bilen, Jag eller nån av mina polare lyckas döda honom och då så efter 10-15 sekunder så kommer den andra bilen och jag skjuter direkt vilket jag inte ska göra. Men iallfall så som jag sa 15 minuter efter så åker vi vid humaine korsningen vi blir efterföljda av 2 - 3 polisbilar och klockan var seriöst runt 05 tror ingen av oss direkt tänkte efter vad vi gjorde så min polare säger att vi ska åka till chicken farm/lab som ligger i paleto vi lyckas komma in dit, Men vi lyckas inte klara oss, Alla 3-4 blir dödade kommer inte exakt ihåg hur många vi var men nått runt där. Vi får ress av sjukvårdare, men polisen hade inte säkrat mig vilket de borde göra men eftersom klockan var 05 så tänkte jag it efter direkt så när jag ifck ress så sprang jag iväg utan att få krycka vilket jag gjorde fel och de är nånting jag aldrig brukar göra jag brukar oftast stanna kvar och accepterat att jag förlorat ett scenario men jag blir tazerad och gripen med vanliga handbojor vilket gör satt jag kan röra på bena och då valde jag att springa igen vilket var onödigt av mig, Jag blir gripen ännu en gång och när han ska byta från vanliga handbojor till dom andra som gör satt man inte kan röra på sig så drar jag upp mitt vapen och skjuter ner poliserna vet inte riktigt vad jag höll på mig men de är inget som brukar hända, som sagt klockan var 05 och jag ångrar att jag gjorde det jag gjorde.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ingeting liljedahl och 9ankan hade full rätt att banna mig och jag ångrar detta grovt och vill gärna spela igen

Har du bevis som stödjer din överklagan? ne men finns ban bevis

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka