Accepterad BISLIM GASHI | Medlem ansökning (Ache) [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BISLIM GASHI

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Belmondo#3437

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Bislim Gashi är född 1999 och bor i västra sidan utav Tensta Stockholm. Bislim bor i en hyreslägenhet med sin mamma och pappa och sin stora syster och sin lillebror. Bislim är en driven man som har stora drömmar att nå sina mål. Han har tidigare gått i kungstensgymnasiet där han läste ekonomi-juridiska linjen med de beteende kurser inlagt. Just nu är jag en färdig utbildad civilekonom och är extremt taggad på de nya utmaningar livet har för honom. Hans mamma Rahime har alltid haft på hjärtat att han ska bli något bra och stort. Han ska ha ett stor betydelse för alla människor, hans mamma är också arbetslös. Hans pappa Labinot jobbar som vaktmästare i en skola, Bislim har haft en tuff uppväxt med sin pappa Labinot. Men det har och ska inte stoppa Bislim för att nå hans drömmar. Han älskar bilar och han har en intresse för de juridiska jobben. Det kan vara allt utifrån polis, advokat/domare till bilförsäljare. Bislim är alltid glad, omtänksam och väldigt motiverad och driven. Han älskar att göra folk glada och få ett leende tillbaka. Han känner att detta är den perfekta staden för att han ska kunna utvecklas som person och hjälpa sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en jättehög RP där jag kommer att bidra till det bästa för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha roligt och och ska kunna vinna, så man ska kunna ha en så härlig RP som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat och letat länge nu på den perfekta RP servern och har inte tyckt att det har funnits några bra som passade mig tills jag såg och hörde om UNIVE på Youtube och Tik tok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka