Nekad Bisho Hansson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bisho Hansson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: basharjarjour34

Ditt Hex-ID: 76561199655621733

Vad är din discord tagg? Bisho

Vem var det som bannade dig? Det var Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-18 231652.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och jag ber verkligen om ursäkt och kommer inte göra om de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en glock 17c som jag skulle sälja till nån. Jag hade inte krim eller medborgskap. Och jag visste nt att man inte fick den tiden för jag brukade inte bry mig och det var typ för 8 månader sen så aa. Iallafall så gav han mig pengarna o då stängde jag av utan att ge han pistolen asså jag blåste han typ o så banna han mig. jag vet gjorde fel och ber verkligen om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag hade inte läst reglerna på ett bra sätt och jag förstod typ inget me fivem så aa och det var för typ 9 månader sen och nu kan jag allt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad va jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att läsa reglerna odentligt och inte spela hur som helst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, jag har lärt mig att läsa reglerna och inte bara göra vad som helst och jag ber verkligen om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka