Nekad Babo20 | Ban Överklagan [Svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Babo20

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187532248/

Ditt Hex-ID: steam:1100001492699d8

Vad är din discord tagg? twobombers

Vem var det som bannade dig? ^5 Svante

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-18 171944.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff bannade mig för att jag var där när min kompis gjorde fel. Jag borde ha lämnat istället för att stanna kvar, så jag förstår varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att jag var med när min kompis kidnappade en tjej vid sjukhuset. Jag inser att det var fel, och jag vill verkligen be om ursäkt för min delaktighet. Det var aldrig min avsikt att förstöra upplevelsen för någon eller bryta mot några regler. Det var min kompis som tog initiativet, och jag följde med utan att tänka efter. Jag förstod inte hur allvarligt det faktiskt var i stunden. Jag vet att det inte är en ursäkt, men jag vill ändå förklara att jag inte hade några dåliga avsikter. Jag har tagit till mig av det som hände, och jag lovar att det inte kommer hända igen. Jag gillar verkligen servern och det är i princip den enda jag spelar på. Jag ångrar det jag gjorde djupt, och det var ett dumt beslut från min sida. Framöver kommer jag vara mycket mer uppmärksam på reglerna och säga ifrån om någon försöker göra något liknande. Jag hoppas på förståelse och en chans att visa att jag lärt mig av mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag var med när min kompis gjorde fel. Jag ångrar mig och det ska inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag gjorde ett misstag med Fear RP. Jag förstod inte hur allvarligt det var just då, men jag har lärt mig nu. Jag är ledsen för det som hände och vill be om ursäkt. Jag ska tänka mer på reglerna framöver och inte göra om det. Jag gillar servern och vill gärna få en ny chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra är att jag skulle inte prata med tjejen alls eller inte prata med någon alls och mind my own bussniss för de blir bara problem. Jag kunde haft lämnat platsen men märkte att allt blev fel tillslut så jag sa till min vän skit i detta men han ville fortsätta men jag lyckades att övertala han så lyssnade han men fick fortfarande min ban som jag egentligen förtjänar men ber om himla ursäkt. Jag ångrar de jag har gjort det kommer inte ske igen och jag ska se till att jag följer reglerna ordentlig och innan jag gör något ska jag tänka efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig vad Fear RP betyder och hur viktigt det är att följa. Man ska spela som om man är rädd i farliga situationer precis som i verkligheten. Jag kommer tänka på det och göra rätt i framtiden. Detta var ungefär 3-4 månader sen minns inte andra bannen men jag började skärpa till mig tills igår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka