Accepterad Biro | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biro

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873468399/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Pekkan#8781

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Abrahamsson och är en man som är född 2000 eller 2001 tror jag. Kevin är en snäll kille som kan bli aggressiv i vissa tillfällen men han är en person som har lätt att skaffa vänner och samt att prata med folk, Kevin är en positiv person som kan bidra med rolig energi. Kevins uppväxt var tuff på grund av att han föräldrar lämnade honom på ensam fot vid 15 års ålder och då hade han svåra tiden med bråk med folk. Kevin började försöka bli mekaniker och erfaren med bilar för att tänka på något annat och försöka skaffa jobb för att gå vidare i livet och bli lycklig och slippa tänka på allt skit som hänt i hans bakgrund. Men han började ensam och från nytt med att mecka med bilar och hans första bil som han mekade på var en Volkswagen Bubbla med en liten och simpel motor (4 cyl boxermotor 1,1 eller 1,6 liter luftkyld) och han skulle bara skruva isär den för att kolla och inspektera en motor för han aldrig sätt i en motor förut och det gick bra för Kevin för att han tog det lugnt och säkert, Kevin lyckades till och med sätta ihop den och att det funkade efter och det var ett stort steg för Kevin. Kevin fortsatte med sitt bil intresse och satte upp en skylt utanför hans garaget där det stod (Kevins bil Meck kan fixa din bil/motor bara att ringa xxx-xxx-xx-xx eller att svänga in och fråga om tid) och han fick några kunder om veckan och det var mest tanter eller gamla som inte kunde något och ville ha ett simpelt fix som att fylla spolarvätska eller att pumpa däcket och Kevin fick ca 400 kr om veckan för det. Kevins framtid såg ljus ut för han och det gick bara framåt för honom så att han tjänade upp till 6000 kronor om veckan och han var överlycklig för det. Detta fortsatte och det gjorde honom glad och nu siktar Kevin Abrahamsson för att bli en mekaniker helst hos Falck men Meko funkar också eller att bli en modifierare på bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det var min första rp server i hela mitt liv och då hette den Multistaden och den roligaste servern jag spelar på och den bästa rpn jag sett och det var så kul så att man satt hela kvällarna lång för att spela och ha kul med polararna och att Multi nu upgraderats till unive är jävulst spännande och intressant för jag blev bannad när unive öppnades och är nu officiellt unbannad från servern och är sjukt peppad för att gå in och känna av samma vibbar som multi skrek ut och förhoppningsvis bli falck eller något sånt för det skulle va sjukt intressant och kul!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig rp och jag kommer även ta det seriöst samt att göra det roligt för andra och bidra med positiv energi. Samt att jag tror att folk kommer gilla min karaktär samt jag som person och jag kommer att försöka få folk att vilja va kvar på unive och visa att det inte är lall eller pvp elelr freeroam server utan jag vill få dom ett bra intryck om mig och servern så dom som spelar vill få in mer spelare och bjuder in sina vänner och polare!!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på personen man rpar med och det innebär att man ska tänka på deras del av scenariot så att det blir roligt för oss båda

Hur hittade du Unive? Det var min första rp server när den hette multistaden och då märkte min polare att den hette unive istället för multi och då efter det började vi snacka om multi tiderna och skratta och tänka tillbaks på tiderna. Men vi hittade multistaden genom att söka upp svenska fiveM servrar och då kom den upp men det var ett tag sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka