Nekad Birhad1014 | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Birhad1014

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
187
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248627059/

Ditt Hex-ID: 11000014ccad573

Vad är din discord tagg? Birhad#1318

Vem var det som bannade dig? savege

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-29 221656.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? savege valde att banna mig då jag gjorde regelbråt och börja skjuta mot polisen och ta han som gisla och man får ej göra det så han valde att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och minna vänner var på sjukan och skulle åka mot torget för att hämta vår vän och sen så kommer polisen och stannar oss men föraren som körde vår bill stälde sig på fel sida så att vi körde in mot sidan men det var fel sida sen så hopar en av polisen ut och riktar och då valde föraren att åka och sen så körde vi upp mot sandy och sen så karsha vi och sen så gick alla vi ig igen och tog senaste och körde omsenario och sen efter det så körde vi till stan och vi hade en helikopter på oss och dom la en spikmata på vägen och vi viste ej att den skulla va där så vi började röra oss mot närmaste vattnet och det var vid piren makom mekonomen och vi alla hopade ut och simmade vissa kom undan och jag kom ej undan då det var en polis som kom och sen så kom det en polis bot och sa till mig att stana men jag gjorde ej det då jag ej kolla bak när jag simmade och vet ej om han hade vappen upp så jag fortsätte att simma och sen så orkade jag ej va kvar i vattnet då jag skulle tappa dom då det var en polis och en till med bot så jag går upp på jaten nära piren och tar fram mitt vapen och riktat på han och springer upp och riktar igen men polisen väljer att skjuta mot mig och jag hade inget val men att skjuta tbx mot han och sen så tänkte jag om jag borde döda han men jag gjorde ej den så jag började gå ner och ta han som gisla för att komma undan och sen så går jag ner och jag simmar mot deras båt och sen så skjuter dom mot mig jag går upp och dom dödar mig och sen så bilr jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ej felaktigt då jag gjorde fel att börja skjuta mot polisen och ta han som gisla och jag borde simma vidare så jag ej skulle skjuta mot dom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det kunde jag kunde gå upp på jaten och hoppa ner igen och simma vidare men det gjorde jag inte och gjorde fel att börja skjuta mot polisen och ta han som gisla och sen släppa han och simma till deras bot och så dog jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka