Nekad Birhad1014. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Birhad1014.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248627059/

Ditt Hex-ID: 110000146429bf6

Vad är din discord tagg? Birhad#1318

Vem var det som bannade dig? alexander

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-29 221656.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var så att en person hade vapen och jag skulle ba kolla vad han hade på sig men istället så bannar alexander mig för sunt förnuft för att jag lootar på almänt plats då när ingen var dör förutom jag och min vän

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän var på tryg och sen så går min vän till han och säger upp men händerna på skoj men sen så tar han andra upp sitt vapen och börja rikta och sa upp med händerna och sen så tog han ner sitt vappen och jag slår han en gång men min vän dööda han och jag skulle ba se vad han hade på sig och endå så skulle jag inte ta hnas vapen då jag är inte kåt på vapen skulle va se vad han har på sig sen efter någon sikund så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var felaktig då jag loota han fast inte tog något och ingen såg att jag loota förutom min vän och det var utanför tryg och inge var där så jag fattar inte att jag blir bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte loota han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka