Accepterad birgit | Medlem ansökning [Nwllye] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

birgit

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Biggan#4943

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Biggan och är född 2002-08-09 han är alltså 20 år gammal, Biggan är ganska osmart och dum och glömmer lätt bort saker. Biggan växte upp i en liten stad som heter Vänersborg där bodde han med sin mamma och pappa o sina syskon, hans uppväxt vara ganska normal förutom att han hade inte så många vänner men han klarade sig bra utan vänner för han hade sin familj.
Biggan största intresse har alltid varit att spela fotboll och va med familjen men nu på senare tid har Biggan börjat plugga för att han ska ha en bra framtid och tjäna bra med pengar därför vill han flytta till Unive.
Biggan har alltid drömt om att bli polis eller liknande för att kunna hjälpa samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och roliga scenarion och jag ska göra mitt bästa för att utveckla min rp:ande eftersom att jag är relativt ny rill rp. Jag ska också bidra till att alla får har det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla som är med i scenariot ska kunna vara med och ha ett roligt och bra scenario och att man inte alltid behöver vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? youtube och mina vänner tipsa mig om Unive.

Glöm inte att du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka