Accepterad Birful | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124169116/

Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? Birful#5615

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2005

Berätta om din karaktär. jag är en kille som är 05 jag har en tjej i spelat, jag är en kille som har väldigt dåligt tålamod men jag har en väldigt bra experiace när det kommer till roleplays, jag gillar att spela fotboll och kolla tv och spela tv spel.

Varför ska just du bli whitelistad? varför ska ni just välja mig kanske ni undrar, jo ni ska välja mig darför attt jag har väldigt bra RP experiace, jag gör väldigt bra roleplays, jag har spelat fivem i 2 år nu och jag är välödigt tuktig det finns en engelsk server som heter bcdojrp och på den var jag i staff team för 5 månader sedan då jag började spela på multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitlisted pågrundutav jag vill kunna skaffa job så jag kan tjäna pengar, untan pengar kan du inte överleva, och jag gillar att ha snygga bilar och jag tycker att denna servern är en av dom bästa servrarna jag spelat på just nu och det är den ända jag spelar på, darför tycker jag det skullae vara kul att bli just whitelisted på multistaden.

Hur hittade du Multistaden? jag fick upp den som ett förslag när jag hadde spelat fivem i 1,5 år så jag tänkte jag kan väl prova byta server en gång, så jag bestämde mig bara för att gå in, jag märkte redan i starten att multistaden är en bra serveroch en av min komoisar spelade också på den när jagbörjade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har ett mål att alla ska ha roligt och att man ska göra bra rolplays, om man inte gör bra roleplays och bara lallar runt så är det ingen ide att spela just fivem. det är mitt mål att ha kul och få ett job så att man kan utföra roligare och bättre roleplays.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på många olika serverar men jag spelar inte på någon för tillfället men vissa jag har spelat på är bsdojrp, lav bcsodjrp och många andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka