Nekad Birful | Medlem ansökning [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Birful

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199157148079/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Birful#5665

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Birful och har en mamma och en pappa, mamman är narkoman och pappan är en reporter som är alcolist, han har även en bror som är langare, redan i tidig ålder har birful kommit in i fel krättsar han håller på att bli en langare precis som hans bror och kommer fömodligen få det svårt i framtiden. Hela hans familj bor i en liten stuga långt up i landet och har många vapen hemma så det är ite så svårt för birful att få tag på sånt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är väldigt bra på rpa och gör väldigt bra senarios. har också väldigt mycket erfarenhet eftersom jag har spelat fivem i nästan 2 år och på väldigt många olika servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att unive är den servern som jag spelar på just nu och vill skaffa job och kuna göra bra rp senarion så vill jag bli medlem här

Hur hittade du Unive? Alla min kompisar spelar på unive och jag har också gjort det för ca 10 månader sedan. Men jag hittade den genom att den kom up på rekomenderat i severige, då såg jag att det var väldigt många personer som var inne och spelade på den och då testade jag bara gå in och tycke det var roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla senarion som jag gör ska bli så bra som möjligt. och att det ska vara kul och att alla som jag är med ingame ska lära sig hur man gör roligare senarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla senarion som jag gör ska bli så roliga och bra somöjligt och att alla på servern ska göra sitt bästa för att uppå det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive just nu

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Tillbaka