Nekad Birful | Chef-jobb ansökan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? oscar

Hur gammal är du? 15 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 1000 timmar har jag på fivem

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att det är kaos just nu , jag jobbar där redan och alla chefer slutade idag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på autoexperten i snart 2 veckor

Berskiv din karaktär? han är lite luffig springer runt i adidas kläder, gillar asportbilar, spela dataspel och jobbar inom autoexperten

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne 4-5 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det gör jag inte för tillfället

Har du läst våra Regler? ja jag har läst reglerna

Jag har jobbbat på autoexperten i unegifär 2 veckor nu, så jag har mycket erfarenhet av vad det handlar om, dom furra cheferna som slutade vi var ganska bra vänner så dom visade mig hur det fungerar att vara chef så jag vet vad som händer om jag kommer bli chef alltså jag vet hur man Västerleden saker och lägger in dom osv. Det finns även en server som heter bcodjrp som jag spelade på för 1 månad sedan, och då jobbade jag som bergar chef och det är unegifär samma prensip

utveckla och du har inte jobbat på autoexperten 2 veckor.. du började igår

Min karaktär är en kille som värkligen gillar att köra runt med snabba bilar då menar jag älskar han tycker även att det är kul att tjäna mycket pengar och att laga bilar alltså vara en bil mekaniker, han har lite luffig stil då han åker runt i MacLaren och tesla medans han har Adidasbyxor och addidas tröja, han är 27 år

Jag vill bli chef för att idag slutade båda cheferna och det är värkligen kaos, för unegifär 1-2 timmar sedan var jag den enda personen som jobbade och det var typ 20 bilar där och vi måste värkligen få lite fler personen som jobbar där och jag känner att jag har det som krävs för jag har varit chef förut

Jag vill bli chef för att idag slutade båda cheferna och det är värkligen kaos, för unegifär 1-2 timmar sedan var jag den enda personen som jobbade och det var typ 20 bilar där och vi måste värkligen få lite fler personen som jobbar där och jag känner att jag har det som krävs för jag har varit chef förut
Inte för o trycka ner nån, men jobbar också här, vart inne sen 21 och senaste 2h har de knappt vart något folk, samt började du igår... Kaos är det verkligen inte! Tvekar starkt på att du skrev fel på hur länge du jobbat så många gånger. -rep....

Det stod typ 9 bilar inne och typ 8 på kö bara jag var inne som jobbade där

Tillbaka