Nekad Birful | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124169116/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: _Benkt_

Vad är din discord tagg? _Benkt_#5615

Vem var det som bannade dig? ALABAMA CRACKER

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen anning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i tjänst, jobbar inom sjukvården och flög helicopter (fick ett larm vi båtbolaget) och jag åkte dit för att försöka lokalisera var det mevetslösa person låg någon stans, sen ser jag inte honom eller henna så jag går ner för landning och landar precis när jag landar blir jag avstängd fattar inte hur.......

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja självklart var det en felaktig ban dock så kan det ha varit en falskt alarm men ändå

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad unegifär 5 gånger, jag komemr bara berätta om en gång när jag blev bannad det var när jag var ny på servern och sprang på en trotoar, jag föll till marken och en kille kommer fram och säger till mig håll in X så ställer du dig upp, Jag höll in X och jag loggades ut och det stog att jag hade blivit bannad för suntfönuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag hade inte kunnat gjort anorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej det har jag inte Fattar igentligen inte ens varför jag blev bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Detta är ej en felaktig ban. Du kan inte landa vart som helst och ska rpa på det. Avvakta cirka två dagar och gör en ny ansökan, med vänliga hälsningar Fader Groggen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka