Birful | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    8
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? _Benkt_

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är en kille som spelar varje dag och älskar att spela fivem

måndagar: 16:30 till 01:00 ibland senare
Tisdagar: 17:00 till 01:00 ibland senare
Onsdagar 15:00 till 01:00 ibland senare
Torsdagar 16:30 till 01:00 ibland senare
Fredagar 16:00 till 04:00 ibland senare

Kommer ta lite pauser ibland och om jag blir staff kommer jag förmodligen spela mer än vad jag gör

Berätta om dig själv Jag är en kille som är 15 år och bor i Stockholm brukar spelar fivem på min fritid och spela fotboll, varje dag när jag kommer hem från skolan sätter jag på min dator och går in in på multistaden och går och hämtar lite att äta. Sen spelar jag i kanske 5 timmar och efter det har jag träning 1 unegifär 1 timme och 30 min sen kommer jag hem och duschar och börjar spela igen jag har en mamma och en pappa och en bror, när jag inte spelar eller är på träning så är jag med kompisar och hittar på något roligt att göra som t.ex. åka in till stan och shoppa kläder osv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra det bästa av situationen alltså jag skulle följa alla regler inom högre staffs och göra servern till en bättre server jag skulle också försöka få bort alla som inte RP och alla som moddar (hatar folk som håller på så). Om det t.ex. är en person som håller på att RDM och VDM som en galning så hade jag först gjort /spec [id] sen hade jag kollat vad han hade gjort om han hade gjort något han inte får hade jag banat/kickat beroende på. Om en kille t.ex. har på sig dom första kläderna hade jag kollar vad han hade gjort. Och om han inte hade gått till en kläd after osv hade jag kickar honom och skrivit unegifär byt kläder eller något.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat unegifär 400-500 timmar

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill supports just multistaden eftersom det är den enda servern jag spelar på och jag hatar folk som bara håller på att lallar runt osv alltså jag vill få bort all personer som inte hör hemma i staden och jag vill hjälpa andra staffs så dom får mindre jobb. Man kan även se detta som att man kan hitta andra vänner som också är staffs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle göra så att alla personer som inte hör hemma i staden hade inte varit inne i staden alltså jag hade kunnat bidra med en person som är väldigt aktiv i spelandet och är villig att hjälpa till att få bort ALLA personer som inte borde vara inne på servern.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det kan man väll säga, förut innan jag började spela på just multistaden spelade jag på en server som hette bcodjrp och på den servern blev jag en av staff teamet (en engelsk server) och på multistaden har jag varit en server vakt så man kan väll säga att jag har lite erfarenheter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska bra koll på dem.

/goto [id] då teleporterar du dig till en person

/bring [id] då för du den personen till dig

/dv då gör du så en bil försvinner

/kick [id] gör så att du kickar en person (när du ska kicka en person så måste du skriva en anledning efter så att den som blir kicks vet varför annars lär sig personen du kickade inget)

/svban [id] gör så personen du tänker banna blir bannad i 30 minuter samma här när du ska svbana eller bara göra en längre ban så måste du också skriva en anledning som t.ex. VDM eller något

/tpm då teleporterar du dig till din waypoint

/Sqlunban [steamnamn] då undanber du den personen

/setjob [id] då ger du ett jobb till den personen

/noclip då kan du noclipa alltså flyga runt

/spec [id] då kollar du på den personen t.ex. om du tror att han kommer göra något han inte får.

/freeze [id] då fryser den Personen så att han inte kan röra sig

Kommer hjärna vilja lära mig mer kommandon ifall jag blir staff dock så tror jag redan kan ganska många.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga förut när jag spelade på bcodjrp så var jag en av dom bättre på just det.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på multistaden, om jag spelade på någon annan server hade jag slutat alla dagar i veckan för multistaden är den bästa server jag har spelat på

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det skulle jag inte säga

Lördagar när jag vaknar tills jag inte orkar mer

söndagar när jag vaknar tills 01.00

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka