Birful | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_Benkt_

Icke Medlem
Meddelanden
289
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2005

Vad heter du på discord? _Benkt_#5615

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndagar från 16.15 till 12.00
tisdag från 17.15 till 12.00
onsdag från 15.00 till 12.00
torsdag från 17.00 till 12.00
fredag från 15.00 till 3.00 ibland mer
torsdagar hela dagen
söndagar från 11.00 till 12.00

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat unegifär 700 timmar på multistaden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade gjort servern till en bättre server, alltså jag hade gjort allt jag kan för att kunna få bort personer som inte har något att göra här t.ex. folk som RDM, VDM, POWERGAMING osv. jag hade dock spelat som jag spelar just nu alltså RPat som vanligt men om jag ser folk som gör fel hade jag sagt till dom eventuellt kickat dom. Jag hatar värkligen folk som bryter mot regler och jag vill göra så att ingen person som bryter mot regler finns kvar på servern för dom förstör bara dom bra roleplays man kan göra i vissa situationer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag vill värkligen få bort personer som inte har något att göra på servern t.ex. folk som RDMar, VDM, POWERGAMING, FEARRP osv. alltså folk som bryter mot reglerna har värkligen ingenting att gör på denna server då kan dom gå till någon annan. darför vill jag bli servervakt för att få bort alla personer som bryter mot regelr och hjälpa dem personer som blir utsatta av T.ex RDM eller VDM.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag hade gjort allt jag kan för att göra servern till en bättre plats en sak jag skulle ghort är att hjälpa folk som blir utsatta av RDM/VDM osv, en annan sak jag hade gjort är att jag hade fått bort alla folk som jaag själv ser gör fel alltså POWERGAMAR eller RDM osv.

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för att jag är väldigt aktiv är uneifär online 6-7 timmar om dagen. och jag är kille som tar denna servern på största allvar jag tycker verkligen inte det är kul med folk som förstör, T:EX: när jag och mina vänner glider runt i staden och bara har det gött så kommer det fram en bil till oss alla har pistoler och säger ut ur bilen, och robbar oss på allt vi äger. och jag tycker verkligen inte såna personer är värda att spela på denna server dom kan lika gärna gå till en server som inte satsar på roleplay. Jag vill få bort såna personer.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för attt jag vill göra servern en bettre server på många olika sätt, hjälpa dem personer sm blir utsatta av folk som inte RPar och sen vill jag ta bort dom personer som inte RPar från servern. alltså jag vill hjälpa servern att bli en ännu bättre server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ska jag vara helt ärlig så har jag innte så mycket kolla på det.

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitelistad.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 4 gånger tror jag, alla gånger jag varit bannad har varit en felaktig ban. har allttid gjort en banöverklagan och blivit accepterad. T.ex. en gång när jag var ny på servern så sprang jag på en trotoar och föll til marken, sen kom en person som tänkte hjälpa mig upp han sa håll in X så ställer du dig upp, jag höll in X och då disconecta jag från servern och då stog det du har blivit bannad för suntfönuft.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte. har gjort förut.

Tillbaka