Accepterad Biornen | Medlem ansökning [Mellevhc08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biornen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Biornen#7391

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Ohlsson. Jan har tidigare bott i staden unive. Han var polis då och hade ganska mycket makt inom polis kåren eftersom han var hög uppsatt. Jan är född 1980 och är en glad, social människa. Jan hade problem sista tiden innan han flyttade från staden. Han mådde dåligt och fick en depression. Han kunde inte jobba mer och slutade som polis, han fick då inte stabil lön och var tvungen att hitta någon annanstans att bo eftersom huset han bodde i var ett fint hus men hade hög räkning som Jan inte hade råd med om han inte jobbade. Han hittade inte något annanstans att bo och var tvungen att flytta till sina föräldrar för att ha tak över huvudet. Jan bodde då hos sina föräldrar i några månader tills han mådde bättre. Till slut började Jan må bättre då bestämde han för sig att försöka börja om sitt liv i staden unive, och flyttade tillbaka. Och nu är han här och söker medborgarskap! Jan tror han inte kommer bli polis igen men kanske testar på något nytt kanske bli brandman eller börja jobba på merkonomen när han endå gillar att mecka.

Intressen: Jan har många intressen, bland annat är Jan väldigt intresserad i motorcyklar och gillar att Mecka med dom. Jan är också väldigt intresserad i att träna. Han har spelat innebandy ända sen han var 13 år gammal. Jan gymmar väldigt mycket nu för han har problem med sitt knä när han ska springa.

Utseende: Jan är medellång man, han är ungefär 185 cm lång. Jan är blond och har blåa ögon. Jan har väldigt bra fysik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. Jag kan skapa roliga scenarion. Jag kommer följa serverns lagar och regler. Jag kommer också bidra med att jobba och vara skötsam.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska vinna i varenda scenario. till exempel om du blir rånad så ska du inte bara springa iväg. Utan man sak agera som man skulle i verkligheten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler. Jag har rpa väldigt mycket det senaste året. RDM=Random death match innebär att du dödar någon utan en riktigt anledning. VDM=Vehicle death match innebär att du använder ditt fordon som ett vapen. Meta gameing innebär att du tar information från spelet in i spelet till exempel att du kolla på någon streamer från unive och tar information och använder det ingame. Kam mycket mer men jobbigt och skriva alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpa väldigt mycket det senaste året. Jag vet hur man rpar på ett proffisgt sätt. jag vet hur man använder /me på ett bra sätt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka