Nekad Biornen | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biornen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Biornen#7391

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Lasse Klot, han är en social människa som älskar att träffa vänner. Lasse Klot är bara 21 år gammal. Lasse Klot har bott i Norrland hela sitt liv innan han bestämde sig för att flytta till unive staden. Lasse Klot är just nu arbetslös men han letar efter arbete. Lasse Klot har haft en bra uppväxt, hans pappa jobbade som polis, och hans morsa jobbade som lärare, Lasses farsa har alltid varit sträng med Lasse att vara laglig och följa lagarna, men någonstans så blev Lasse sugen på att skaffa lätta pengar, han började sälja droger till ett gäng, tillslut gick det så långt att Lasse blev tagen av polisen och hamnade i fängelse. Lasse kände då när han kom ut från fängelse att han vill starta ett nytt liv och försöka fixa livet igen och hitta meningen med livet, man har ju bara ett liv. Lasse är väldigt intresserad i bilar och tycker att bilar är roligt att mecka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med bra RP, och följa lagen och reglerna på serven. Jag kan bidra med att jobba och vara skötsam.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska vinna i varenda scenario. till exempel om du blir rånad så ska du inte bara springa iväg. Utan man sak agera som man skulle i verkligheten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst era regler, Har spelat här tidigare, Kan alla grundregler och unives egna regler. RDM är Random death match tillexempel att du dödar någon utan en anledning. VDM= vehicle death match tillexempel att du använder ditt fordon som vapen. Powergameing är när du har magiska krafter tillexempel du krockar men du skadade aldrig dig eller du bara ställer dig upp och springer iväg som att inget har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpa mycket senaste året så ja, vet att man ska använda /me osv. Och att man ska rpa så verkligt man kan. Jag har spelat på unive innan men hade problem att komma in på servern men nu har jag fixat det!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de var allt.

Nekad anledning utveckla karaktärs frågan lite mer. Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka