Accepterad Biornen | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biornen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199543460877/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e5da40d

Vad är din discord tagg? Biornen

Vem var det som bannade dig? Seppebre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-06 122852.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för jag gjorde fel i ett senario. Jag fear rpade och rpade inte rätt. Just det senariot så rpade jag bajs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det vart ett skottlossning och jag och en annan kollega som var FRI anslöt oss till skottlossning. När jag kommer fram ligger två medvetlösa män, jag påbörjar sjukvård direkt, när det kommer senare några bilar. Jag visste då vad som skulle hända. Jag backade då vapen riktat. Det jag gjorde fel vad att jag inte la ner vapnet och tog upp händerna. Jag kunde tycärr inte höra dom, men jag borde fattat det i den stunden. Jag vet att jag gjorde fel och är ber om ursäkt om detta. Allt detta hände ungefär kl 01 på natten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban. Jag vet att jag gjorde fel. Jag är riktigt ledsen att jag gjorde detta felet. Jag förstår att dom som kom och riktade mot mig att dom blev arga på mig. Jag gjorde helt enkelt inte som jag skulle.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har inte spelat unive på några månader så just nu har jag 0 bans på dom tre senaste månaderna. Dom andra som jag fick för halv år sedan kommer jag tyvärr inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa bättre så det inte finns. Jag hade kunnat tagit upp mina händer, släppt vapnet och låtit dom göra vad dom ville. Jag är 100% medvetet att jag gjorde fel och är riktigt ledsen över att detta hände :/ Jag hade kunnat rpa bättre och tänka på fear rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag ber om ursäkt igen. Det ska aldrig hända igen det lovar jag. Jag har lärt mig av denna bann. Jag vet att man ska tänka på fear rp. Men just denna scenariot så var den sent och man var trött. Men jag har verkligen lärt mig något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka