Accepterad Biornen | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biornen

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? biornen

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015e5da40d

Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2025

Beskriv din dagliga aktivitet. Är väldig aktiv, spelar unive varje dag. Är mitt main spel!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på unive ganska länge nu, men minst ett halv år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga bil men har blivit bannad totalt 9 gånger. Senaste var 6 juni.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffsen, staffsen brukar ibland inte se allt och då är det bra att ha servervakter som RPar samtidigt men dom kan också ta åtgärder på spelare som ej följer reglerna här på unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom just nu finns det vädligt många som inte kan rpa, jag rpar som polis så ibland på sjukna kan man se folk som ej kan bete sig. Och då vill jag kunna kicka eller ge dom en sv ban om dom inte kan bete sig. Förstör rpn totalt om man möte sånna. Samtidigt vill jag inte bli staff men känner om jag blir sv kan jag både rpa samt hålla koll på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abusa kan vara att jag bannar någon som jag inte gillar, eller att jag kickar & svbannar någon som inte har gjort något speciellt alltså att jag lallar med mina perms.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka