Nekad Binny | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Binny

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/truefaiz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Binny

Vad är ditt discord namn? Binny#0320

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mun Bin, eller MB. Han är 23 och är från Korea. MB växte upp själv utan familj i Korea men sedan blev adopterad av en svensk familj och flyttade till Sverige. Efter att ha bott med familjen i ett tag så flyttade han ut till Unive själv för att försöka hitta sig själv och hitta hans identitet. MB har inte upplevt mycket svårigheter och inte hamnat i mycket konflikt så MB är en lugn person och kan vara lite socially awkward. MB har mycket att uppleva. Hur han lever kan påverka honom på många olika sätt och kan ändra honom mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min RP och i kan bidra min del av RP. Jag har inte spelat mycket RP men jag tycker at Unive kan pusha mig ganska långt. Jag kommer göra mitt bästa med att bidra det jag kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den såg ut som en bra server och har sett streamers på den. Har sett andra streamers på andra servers men tyckte det är kul med svenska RP servers.

Hur hittade du Unive? Såg en stream på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill förbättra min RP och få upp mitt självförtroende och generellt vill jag utveckla mig själv som person.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara den bästa versionen av karaktären och hitta dens endgame i Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka