Nekad BING | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033325245/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? BING#4505

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 2 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/996701097597091900/1002233051075575808/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog ner polisen i finkan och rpade inte på taser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ooc: Jag kom hem från en liten semester därefter så försökte jag ingame så blev jag bannad. IG: jag lagade lite bilar sedan skulle jag dra och sova

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban eftersom jag kanske har slått de och inte rpat på taser, Men dock så tycker jag att de lallade lite också då det var poliser som slog ner mig med batong (rdma mot mig). Samt de revvade bara mig direkt så jag vill säga det är inte bara mitt fel. Jag vet vad jag har gjort fel och torligen kommer inte göra om det. Då jag har åkt på ganska många bans nyligen och vill inte att det ska forsättas. Men Fearrpandet tycker jag att det var lite fel bedömt. Jag blev riktad när jag hade ryggen mot de så jag kunde inte rpa att de riktade på mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad lite mer än vanligt senaste tiden, Och jag vill inte att det ska forsättas och förbättra mitt rpande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde har gjort mycket annorlunda när jag ser bak det. T.ex att kanske verkligen lyssnat på poliserna och gått in i en cell istället för att bara försöka fly. Jag kunde har rpat på taser skotten men som jag sa det var en polis som rdmade så då sket jag lite i att rpa på det. Men det är hans problem om han rdmar och inte mitt så jag ska sköta mig själv och inte han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Samtliga måste sluta upp med lallandet i fängelset, detta gäller även dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka