Accepterad BING | Ban överklagan (Albinyouknow)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033325245/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? BING#4505

Vem var det som bannade dig? Albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/987811513127563364/997879511523803166/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag landade helikopter på stranden nära piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle träffa en person på piren men då så får jag inte landa på piren. Så jag bad den personen i twt att komma till straden då jag kunde landa där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig då jag kan tänka mig hur staffs skulle tänka sig att man skulle inte göra det irl, Men då tänkte jag inte på konsekvenserna jag skulle får när jag skulle göra det. Men dock har jag sett pubilc och andra gäng som har gjort det

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för felaktiga t.ex krim utan krim. Jag har också blivit bannad nyligen av att jag emoteglithca mig in i finkan när jag glitchade ur finkan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna dra till en mindre allmän plats och landa där istället eller en heliplatta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte landa helis på allmänna platser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka