Accepterad BING | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: bing02

Ditt Hex-ID: 11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? avzo

Bild på banmeddelande: image_2025-07-04_001517681.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte riktigt. Men antar att det är tydligen fel att stanna bilar som har gjort fel och brytit mot trafiklagarna, så jag vet inte riktigt varför staffs valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Patrullerade civilt, Vi åker ut ur polisstationen och ser att det är en bil med fulltonade rutor (Vilket är olagligt) och ingår i (TSFS 2013:63, kap. 31, § 10) eller olaga modification av fordon vilket som är inskrivet i lagen. Sen så hade personen ej giltigt registeringsskylt, då jag sökte upp reg plåten " 1000HP " Så kom det inte upp något i våra databassystem så då skulle jag kontrollera det samt att de ej hade registernsskyld på bilens frambumper. Vi känner även igen bilen eftersom att våran spaningsrotel har identifierat den som en bil inom ett visst gäng vilket var infomationen vi gick på, så vi valde att förfölja de lite extra (Bevisen kan skickas i PM). Efter det så bryter de mot lagar igen vilket var olaglig U-Sväng vilket också är emot lagen som vi bötar de på. De använder sirener och blåljus för att be de köra in till sidan och de stannar bilen i falk, efter det så väljer jag att ge han en till bot för olagliga U-Sväng körningen. Efter ett litet stund så hoppar en passagerar ut ur bilen med en rånarluva, jag med min 20/80 syn lokaliserar en pistol i mannens hand. Jag hoppar ut ur min bil tar fram vapen och riktar mot personen samt ber han att ta upp sina händer. Vi blir därefter riktade av hans vänner därefter så blir han fritagen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att det är fel " Lall " För att jag gör mitt jobb och sätter böter på personer som har begått trafikbrott. Jag som en polisman hade svort en ed när jag blev polis av att behandla lika och sköta mitt jobb rätt. Så när han banna mig " Utan bra anledning " Förstår jag inte riktigt. Jag gjorde mitt jobb som polis och bötfällde personer som hade begått trafikbrott and thats it. Men jag kanske förstår hur du avzo är ny till servern eller staff teamet inte förstår hur saker och ting fungerar till 100% och detta skriver jag då med all respekt, men jag förstår hur i din synvinkel att det var skevt senario men det var min obligatoriska plikt som polisman att göra det som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev senast bannad felaktigt för hets ooc men det är löst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte, kanske skitit i att stoppa de och varit korrupt sen blivit sparkad. Det är det jag får för synvinkel av Avzo att jag ska göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja, inte riktigt till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men skulle gärna prata med dig support igen

Källor:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka