Nekad BING | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033325245/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? lacha

Bild på banmeddelande: Anledningen var för jag pissade på passienter lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va lallig och det var sen på kvällen då jag valde att pissa på en patient som var en bra polare till mig och det var otroligt fel om jag kollar i staffs perspektiv och jag var allmänt lallig och rp nivån ska vara hög

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle behandla passienten så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var väldigt rätt ban tror ingen gör så irl

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte riktigt har aktivt spelat här i 2 år ungefär och har bara denna bannen under 3 månader så har glömt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att skippa den delen som var lalligt och lågt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att hålla upp nivån på rpt och ta det seriöst istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka