Accepterad BING | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: bing02

Ditt Hex-ID: 11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? bl11zz

Bild på banmeddelande: 103214-2620854deba12f9af07411a690c64a35.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev " bara för du förlorade vapnet gubben " Vilket var väldigt nedsättande och sa att sjukvården skulle sätta på han kryckan efter mina kollegor blev nedsjukten utan och satte in han i häktet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev indragen i support och blev infomerad om att jag skulle bli bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen va rätt det var fel av mig att ens tro att det var rätt men i efterhand ser jag att jag gjorde mycket fel och jag ber ursäkt om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev senast bannad av en pban för jag serverswitcha men sen är det små bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aaaa att inte skrivit ooc och att följt polismanualerna genom att ge personen förhör samt göra det roligt för båda paterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? aaa självklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka