Nekad BING | Ansökan till Servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Vad är ditt namn i verkligheten? Bing

Vad heter du på discord? 1bing

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. När jag vaknar upp går jag till skolan därefter kommer jag hem kanske har träning men om inte så är jag inne och rpar om jag inte har träning eller är med kompisar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger råka avinstallera gta men ni kan se via hex

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara en vanlig rpare utan ingen staff. Menas med att du ska använda dina perms när du påträffar något regelbrott i ditt rp och du ska inte åka runt och leta fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit det i 1 år stäck nu och nu så råkade jag glöma att skriva i behåll så då rök min sv. Men jag vill främst att rpn på servern är hög och kicka och banna alla lallare så är på servern, Jag vill också vara en förebild till de nya spelare på servern och visa ett bra intryck om servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex du som sv väljer att använda toggleid i ett senario för att få wallhacks. Och man kan va korrupt på olika sätt men ett exempel är att man revivear dina kompisar efter de har blivt 12ade alltså dumpade.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top