Accepterad Biltut123 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mango macka1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199144477843

Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? mango macka#1198

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jack ali och är uppvuxen i sverige. Jack ali har alltid varit en person som velat hålla på med det kriminella i stan o har därför jäkligt många vänner som håller på med kriminella handlingar som till t.ex. drog handel vapen handel osv han har många vänner som bakar honom om någonting händer så finns det folk som är på hans sida. Han är 24 år. Han har också väldigt mycket känslor. Ibland helt plötsligt får han en känsla att någon följer efter honom o han blir obekväm. Jack ali hade en väldigt stökig barndom som gjorde så han växte upp med det kriminella o därför har han valt o fortsätta den vägen. han har en intresse att fixa med bilar och pimpa dem därav kanske jack ali känner för att försöka komma ut ur sin gammla vana och bli något lagligt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på unive är för att jag bjuder på väldigt bra RP scenarion vilket är riktigt bra o jag är även väldigt lojal o kommer följa serverns regler till punkt o prick. Jag kommer även att köpa en krim roll när jag blir medlem o bjuda på bra kriminell RP samt jag spelar inte för makt o pengar jag spelar för att ha kul o göra seriösa scenarion.
jag vill även försöka ta mina vänner och förbättra rpn så att det skjuts mindre i groove street speciellt då vi känner alla där typ.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bjuda på hög rp nivå med bra o stora scenarion t.ex. Bankrån, o en utvecklad rp o kommer även aldrig göra något på unive som servern kan påverkas negativt av utan bara lojalitet o göra saker som servern påverkas av på ett bra sätt o jag kommer ju även såklart vara en bra representant för unive. jag och mina vänner kommer även kunna ha en bra o social rp som t.e.x jobba på meko för att åka runt o laga bilar eller vara polis. jag kanske blir polis istället för krim jag vet inte

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid ska göra så att mot parten i scenariot alltid har en chans att vinna eller överleva om hen tex är kidnappad och inte att man bara kidnappar en person, lootar hen och sedan dumpar utan att man kidnappar någon, försöker lösa det med ord och sedan komma till en lösning. overall att motpartern har en lika stor chans att vinna

Hur hittade du Unive? en vän tippsade i 2021. och då började jag spela har vart 2021 medlem men sen försvann jag men nue jag tbx

+rep, bra ansökan med bra och relevanta svar! Han förtjänar att bli Medlem igen.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka