Nekad Biltut123 | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mango macka1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144477843

Ditt Hex-ID: 11000014695a493

Vad är din discord tagg? mango macka#1198

Vem var det som bannade dig? tropical

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? terror

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tropical bannade mig för att jag skjöt på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi i pinnrad Mc och Lost mc hade krig med medlein vi hade stormat dem OSV sen fick jag höra att medelin var på piren då åkte jag dit med en glock och ak o skulle skjuta dem men det fattar jag i efterhand att det var väldigt dumt från min sida och det skall ej ske igen men iaf så sprang jag ner o börja skjuta men när folk sedan började köra på mig tappade jag det och börja skjuta dem också. sedan blev jag bannad. jag vet även om att jag nyligen var bannad men denna gång har jag seriöst tagit lärdom och kommer ej göra om detta igen om tropical är schysst och anser att jag ska få en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tropical gjorde rätt att banna mig då jag ej bete mig så bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många bans är från när jag var ny t rp. men jag har mycket porwegaming bans OSV svbans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka efter mer och inte ens tänkt tanken om att skjuta på piren jag skulle bara antligen skitit i och åka dit eller stå en bit iväg och när dem rört sig utanför piren en bra bit skulle jag försök och kidnappa dem 2 spelarna som var med i medelin. jag skulle alltså tänk och gått mer efter suntförnuft och tänka genom min rp så den blir till en högre nivå jag hoppas att jag får en ny chans och om jag får det kommer min rp nivå vara högre än aldrig som egentligen den ska vart förut mig jag har ej varit mogen nog så nu ska jag verkligen bete mig mera. jag ska ha en bra social rp istället för en osocial rp och skjut rp.
alltså jag hade overall kunnat haft en bättre nivå för det kan jag ha.
kortfattat är att jag kunde tänkt lite och inte vart cp först och främst skulle jag inte åkt till piren och skjutit utan väntat en bra bit ifrån sedan kidnappat dem eller inte ens gjort nått emot dem utan planera något bättre istället för att ta så snabba beslut och bara åka och skjuta. men i detta fall var jag trött och årkade inte men nu kommer jag ta unive mera seriöst och kommer aldrig bete mig så har dåligt igen, för det är en skämmig nivå av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har faktiskt lärt mig nått påriktigt denna gång, jag har fattat nu att man ska fan bete sig om man ska få spela på unive och inte sitta som jag gjort och lallat men därför vill jag nu visa att jag mognat och jag kommer framföra en bra social rp.
Jag vet vad många staffs tycker om mig OSV jag vet också att jag inte vart unives bästa spelare och inte heller den mest sociala rparen men nu efter denna ban kommer min nivå höjas något enormt .
jag kommer alltså att bidra med en social rp och det jag vill medföra med detta är att jag vill att båda parterna ska alltid ha roligt och det huvudsakliga målet jag har är att jag faktiskt ska gå runt och socialiersa med andra person för att skapa bra vänskaper runt om och då automatiskt bidrar jag med social rp då jag pratar med folk det är mitt största mål men jag har även sätt upp ett mål inom krim rp:n och det är att jag ska ta det lugnt med skottandet då det bidrar oftast bara med problem och mindre social rp. Såklart ska man kunna skjuta men det finns även en gräns och det är det jag vill bevisa att jag kan förstå denna gräns och jag vill verkligen visa upp att jag faktiskt kan rpa på en hög nivå.
jag kommer att visa min bra sida till unive nu och ha en allmänt bra rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka