Nekad Biltema | Ban överklagan [Gunnar]b

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biltema

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198366699376/

Ditt Hex-ID: 110000103c361c5

Vad är din discord tagg? Biltema#3906

Vem var det som bannade dig? sweide

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig och min kompis för att det såg ut som att vi var ute efter att få polisen efter oss men det var inte meningen. våran kompis kalle blev tagen av polisen utan andledning och ville hitta vem av poliserna som gjorde det. Vi åkte runt utanför och väntade dels på att vår kompis skulle komma ut men också för att få prata med den polisen. men vi hade tråkigt för att det tog sån tid så vi stegrade lite och skrek ftp för vi hatar polisen till han som tog kalle.Så jag personligt tycker inte att det ska klassas som copbait

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis väntade på våran kompis kalle efter att han hade blivit tagen av snuten utan andledning. Vi väntade utanför men det tog väldigt tid så vi tyckte att det skulle va en bra ide (som jag nu ångrar) att vi skulle stegra runt och sjunga ftp för vi hatar polisen efter att det tagit vår kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mest vårat fel och jag ångrar det jag gjorde och det kommer inte hända igen. men det var ju så att det vi menade var inte att få polisen efter oss eller copbaita utan våran tanka var bara att visa hur vi tyckte om att de tog våran kompis kalle utan någon andledning. men jag kan förstå att det kan misstolkas som att vi bara var ute efter att bli jagade av polisen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag varit bannad för suntförnuft två gånger och ena gången var det att jag hjälpte en polis att fånga en kriminell och andra gången var när jag och min kompis kalle åkte bil på motorvägen och så dog den och vi blev arga så vi slog på den och då blev vi bannade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att stegra och sjunga ftp och bara väntat på våran kompis men dum som man är så kunde it jag tänka så

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska tänka efter om det är värt det innan man gör något.(som då jag inte gjorde den här gången

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka