Accepterad Billypepehands | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Lindau

Vad är ditt discord namn? billypepehands

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Peppar, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skygg Trevlig Göteborgare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bygg kille som flyttat hit då han råkade ha ihjäl en snubbe på bygget i olycka. Han mellan landade i borås och efter 3 månader blev han så chockerad att han blev aldrig sig lik. när han tillslut kom därifrån så åkte han till Unive för att försöka tjäna pengar och kämpa tillbaka sin sociala kompetens.

Vad kan du bidra med till serverns RP? har kollat på RP i många år men alltid varit för nervös för att prova själv. förhoppningsvis kan jag bidra med skratt och bra interaktioner

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du ska inte vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och inte att förstöra ett bra scenario för att du vill få ut något på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte spelat så jättemycket RP själv innan men när jag gjort det så har jag inte brutit mot regler

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får tex inte prata om saker din karaktär inte vet eller agera på dem ifall du fått information på ett sätt utanför spelet. Du prata som din karaktär skulle prata och såväl agera rimligt som din karaktär är tänkt att göra, tex är karaktären en snäll bonde borde man inte ha ak47 och säga elaka saker.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hoppas jag kan vara ett bra föredöme och bidra med rp som utvecklar servern.

Hej @Billypepehands
antingen så är du inte med i discorden eller så har du skrivit fel discordnamn i din ansökan.
Vänligen gå med i https://discord.gg/unive alternativt kommentera här nedan med rätt användarnamn. Du har 24h på dig att åtgärda detta innan du blir automatiskt nekad!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka