Accepterad billyholm | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

billyholm

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198829186685/

Ditt Hex-ID: 110000133caae7d

Vad är din discord tagg? BillyBog#1343

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det ända som står är ''slåss''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror det är för att jag slog min kompis på piren en gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog min kompis en gång på piren eftersom jag blev arg på honom, kommer dock inte ihåg varför jag var arg på honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban men jag tycker att den var lite för lång. Jag tycker att det är lite extremt att bli bannad i 3 dagar för att bara slå sin kompis, en SV eller kanske 24 timmars ban hade jag förstått men 3 dagar tycker jag är för mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad i 24 timmar en gång när jag precis hade börjat spela, och då visste jag inte om några regler så då råkade jag powergama och prata ooc. Nu har jag ju såklart läst alla regler och ska inte bryta emot dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag inte skulle ha slagit min kompis eftersom det kan klassas som rdm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har förstått mitt misstag och jag kommer inte slå mina kompisar för små saker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag givetvis, förstår att ni staffs inte orkar med massa folk som tjatar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka