Nekad Billy_Ohman | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Billy_Ohman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Billy_Ohman/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Billy Öhman#6423

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Han är en väldigt hjälpsam och snäll person. Han kan vara lite lurig och han kan också vara en väldigt bra vän att ha. Han är alltid villig att ge allt i sitt yrke och kämpar för sitt yrke. Han är engagerad i nästan allting och vill hjälpa till så mycket som det går. Men han är en väldigt unik person som vill skaffa nya vänner och hitta på nya utmaningar. Han är aldrig arg och följer alltid alla regler. Väldigt snäll och ödmjuk person som har många vänner. Hans intressen är polisen och han vill jätte gärna jobba med nåt som handlar med polisen. han vill bli polis för att hjälpa staden och göra den till en trygg plats att leva på. Jag vill göra en stor insats för samhället och göra det till ett bra ställe. Jag vill hjälpa både enskilda människor och samhället i stora mängder. Det är ett viktigt yrke som jag brinner för. Även om det finns tuffa stunder är det verkligen värt att kämpa. Jag vill verkligen vara en stor förebild i staden och göra allt för säkerheten. Jag har alltid velat bli polis i denna staden och jag kommer göra allt för att bli det och jag har väldigt mycket erfarenhet av det. Jag har själv jobbat som polis i flera år och har all utbildning inom det. t.ex. kan ja säga några saker jag vet om yrket. när man jobbar som polis är det viktigaste uppgifterna att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst och med utredningsågärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag. Mina egna erfarenheter är att man ska göra det så tryggt som möjligt och ta fast brottslingar. Jag tror jag kommer va till stor nytta inom poliskåren Men han gillar mest att bara må och leva livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag har tidigare erfarenhet och har cirka 350 timmar. Mina tidigare erfarenheter är att jag spelat som både ambulans och polis, och för att jag är ofta inne och vill alltid hjälpa till. Plus för jag vill köra och bidra till att servern växer och köra riktigt bra rp. Vill kunna utveckla min karaktär till ett jobb. Gillar denna servern och kommer köra bara på den här servern. Är också en väldigt bra rpa ingame och kommer ge allt för servern. Tycker servern är skit bra och vill jätte gärna få wl för att kunna få jobb och köra mycket mer rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni har många unika scripts och verkar neka en del folk så ni nöjer er bara med dom bästa och det är bra för det minimerar risken för lallare och jobbigt folk. Ni har även lite mer jobb än andra servrar jag spelat på.

Hur hittade du Unive? Var redan med i er discord men kollade på svenska rp servrar och hittade eran.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en bra och högtuppsatt polis och få staden att bli säkrare och hjälpa folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att träffa nytt folk och skaffa många kontakter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka