Nekad Billy_Ohman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Billy_Ohman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Melwin

Vad heter du på discord? Billy Öhman#6423

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? 610 timmar typ

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Tycker Qpark jobbet är roligt och just nu behövs det en chef så tar gärna det jobbet. Är bra på att bestämma över människor och se deras styrkor och svagheter och på så sett göra dom så bra som möjligt på sitt jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på qpark innan och vart typ bäst och mest aktiv på jobbet redan första dagen.

Berskiv din karaktär? Melwin Larsson är en 21 årig grabb som växte upp utan farsa och med en alkoholist till morsa och fick snabbt lära sig att ta hand om sig själv och få tag på pengar. Till skillnad från vissa andra som växte upp så pluggade Melwin mycket och vart smart så han kan skaffa ett bra jobb. han började jobba på Q park för att få en liten inkomst men vart fort intresserad och nu när den gamla chefen har avgått ser Melwin sin chans att ha pengarna och makten han inte hade som barn.

Hur ofta kommer du vara inne? Jätte olika för varierar mellan spel, FiveM och csgo mest men lär vara inne 1-2 timmar som minst men ända upp till 10 timmar på en dag nästan. Behöver någon min hjälp ingame eller jag behövs kan jag komma in och fixa sånt även fast jag inte har tänkt spela.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag men skulle verkligen vara roligt för vill jätte gärna vara q park och finns ingen chef just nu

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst era server, discord regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka