Nekad Billy_420 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Billy_420

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? Vepz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Johansson han hade det tufft i skolan och fick dåliga betyg sen i gymnasiet fick han jätte dåliga betyg så han kunde typ inte få något jobb. Så han valde att gå den dåliga vägen och bli kriminell han försökte hitta en kriminellt gäng men det gick inte så nu ska han flytta till nolife och se om han kan hitta ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra rp jag kan också bjuda på mycket bra social rp. Och jag är mogen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person agerar eller tar beslut på ett sätt som gynnar den andra parten snarare än sig själv. Det kan vara ett strategiskt eller taktiskt tillvägagångssätt som antingen baseras på ömsesidig nytta, etiska överväganden, eller en långsiktig strategi för att bygga förtroende och relationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. b. Toxicitet Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer. c. Personangrepp Undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner. d. Känslig Information / DoXing Respektera andra medlemmars önskan om anonymitet och dela inte känslig information utan deras tillstånd. e. Hotande & Utpressning Undvik hot och utpressning. f. Rasism/Nazism Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön. g. Smutskastning Undvik smutskastning mot andra medlemmar. h. Kritik Ge konstruktiv kritik och undvik nedvärderande, anklagande eller kränkande uttryck. i. Dating Servern ska inte användas som en mötesplats för dejting; vi är här för att spela.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på servrar med mycket bra rp och jag är mogen nog inom rpandet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en skön person som sprider glädje till folk.

Nekad. Utveckla din ansökan. Du får ansöka på nytt om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka