Accepterad Billy1223 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Billy1223

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre

Vad är ditt discord namn? mandemvp

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jaffar Wayne och är 25 år gammal. Han kommer från Syd Afrika och han flyttade till Unive när han var 4 år gammal därför att det var krig i Syd Afrika. Det var väldigt svårt för Jaffar att få pengar så han började göra kriminella saker redan som ung, han börja med att baxa cyklar och sälja och massa smågrejer för att få ihop en liten summa så Jaffar kunde överleva. Han blev tagen av poliserna när han var 16 år gammal och fick sitta i fängelset i 5 år (Narkotikabrott). Efter fängelsestraffet så slutade han med allt dåligt. Nu är han 25 år gammal Jaffar och nu vill han bara driva en party klubb eller något liknande. Abdi gillar snabba bilar och snygga brudar. Han har lätt att prata med nya personer och är väldigt trevlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jaffar Wayne kommer bidra med super bra RP och roliga men riktigt bra scenarion som verkligen blir som påriktigt (IRL) Kan alla regler och är bra på att tänka på regler som t.ex sunt förnuft och de tänker jag på hela tiden (hade jag gjort det här i verkligheten eller inte?) Och jag vill se till att alla personer jag rpar med ska ha kul också. Jag har spelat mycket RP på andra servrar och kan alla regler osv har också läst igenom här på detta forum om allt. Jag kommer bevisa att jag kommer göra riktigt bra scenarion och seriösa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska gå för att vinna hela tiden. Du kan inte vinna hela tiden. T.ex om jag kommer i ett scenario där det är någon som rånar mig så ska jag inte typ börja slå han eller något för att det är också FailRP,(så hade du inte gjort i verkligheten) sen måste man tänka sunt förnuft hela tiden du rpar. "hade jag gjort dehär i verkligheten"ja eller nej. Man ska inte bryta en regel bara för att vinna ett scenario. Alla scenarion jag kommer vara med i kommer jag göra det till ett bra scenario där man låter allting spelas ut på ett realistiskt sätt. Visst man kan se vissa chanser att man kan överta ett scenario men man ska aldrig tvinga sig fram till de. Man behöver verkligen inte alltid vinna så tänker jag

Hur hittade du Unive? En polare har spelat mycket här innan så han bjöd in mej här och nu ska jag testa på en ny server som ser riktigt bra ut och bara hört bra saker om Unive.

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka