Inaktuell Billy09123 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Billy09123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? billy

Vad heter du på discord? billy09148

Ange ditt födelsedatum 2 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli MA för jag vill dels ha mer ansvar å kunna bevisa att jag är en pålitlig människa men dels vill jag ha något att göra då jag har tröttnat på rp så jag känner att de vore nyttigt och roligt att ta på sig mer ansvar på servern. och få mer ut av sitt rp att kunna ta in nya folk som har en hel värd att upptäck på unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag har vart det innan här är aktiv och har vart staff och jag vet alla regler har spelat på unive också ganska länge sedan är snäll rolig. Är seriös inom arbete bra på att ta kritik. Och kan regler man ska t.ex inte godkänna folk för dom har skrivit längst man ska godkänna dom som har skrivit mest utförligt och så att man förstår och man fattar att dom har kunskap för att spela på en server. Man behandlar alla lika dant oavsätt roller och utseende alla är lika mycket värda

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med hansyn och respekt så du vill bi bemöten så ska du bemöta alla du pratar med tycker jag. jag bemöter alla lika dant oavsätt roller och utseende alla är lika mycket värda.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag tycker att folk ska bli mer seriösa i sitt rp ta tag i rp så vi ska ha så roligt på servern som möjligt så alla jobb ska kunna ha anställda folk som jobbar för då blir rp jätte mycket bättre.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag ska kunna rp och ha roligt och inte bryta mot några regler bara spela för att ha kul och inte göra dumma saker.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle vara aktiv på forumet mycket och ta interjuv för så många ska kunna upptäck unive värden och kunna rp så alla jobb får fler folk om du bestämmer sig för att jobba på ett wl jobb.

Hur ser din aktivitetet ut? 6 timmar om dan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka